Kommun och politik

Eventtält med människor framför

Låna kommunens eventtält

Kommunen har ett enkelt eventtält som enkelt kan sättas upp vid tillfälliga evenemang. Tältet är fritt att låna för föreningar och arrangörer.

Tältet är 450x300 cm och ca 200 cm högt invändigt.

Tältet finns med tre sidodukar, en långsida och två kortsidor med budskap om kommunens vision och för boivaggeryd.se. Det finns också två fällbara bord i plats, samt två fällbara ståbord.

Uppsättning

Normalt sett sköter Skillingaryds IS uppsättning, nertagning, torkning och förvaring mot en kostnad på 1500 kronor. Efter överenskommelse kan föreningar som lånar tältet själva ombesörja detta under förutsättning att tältet återlämnas rent, tort och helt. Uppsättning och nertagning görs enkelt av 2–3 personer.

Bokning

För bokning och mer information, kontakta någon av kommunens kommunikatörer. Kontaktuppgifter finns under kontaktfliken ovan.

Färgglatt eventtält

Budskap på eventtältet. Tältet går att använda utan sidoväggar.